A apantorsk #1 Medlem · Stockholms · 30 inlägg 8 maj 2017 19:26 apantorsk Medlem Stockholms 30 inlägg 8 maj 2017 19:26 #1 Hej Min fru tappade tvåhållaren på vårt nya handfat och det blev ett ganska seriöst märke (se bilden nedan). Vet ni om det finns något sätt att fixa till detta utan att man byter ut hela handfatet? Hälsningar Max Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Min fru tappade tvåhållaren på vårt nya handfat och det blev ett ganska seriöst märke (se bilden nedan). Vet ni om det finns något sätt att fixa till detta utan att man byter ut hela handfatet? Hälsningar Max Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
richardtenggren #2 Ingen-gör · Norrlandet · 6 615 inlägg 8 maj 2017 19:28 richardtenggren Ingen-gör Norrlandet 6 615 inlägg 8 maj 2017 19:28 #2 Kanske funkar med emaljlack? Ser ju inte ut som porslin?