Tja frågan är väl om vi kan få upp 0,5 terrawatt timmar, det var ju minimigränsen för att vara med. Det motsvarar ungefär 25000 villor (räknat på 20 000 kwh som medel).

Och tyvärr så är det väl genom nätavgifterna dom skinnar oss mest, och den kan vi inte göra mycket åt annat än att flytta.
 
Ja med dina erfarenheter på annan länk, Berit , så är jag benägen att tycka att vi hoppar på, kanske tipsa villaägarförbundet, de(vi) är ju minst 100000 st abbonenter

Just nu går det byggfläktar i mitt hus, men imorgon kommer lösullen på, vilket behövs i denna kyla! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.