Hej!
Håller på och monterar köket och skulle sätta in diskmaskinen. Märker när vi skulle vrida röret till vattenanalutningen att det går att vicka den åt alla håll, samt att den vita plasten följer med när man vickar den:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är detta normalt eller har vi fått en defekt maskin?