Entreprenören har gjort så här i taket. Det är en kall kattvind ovanför. Ska det inte sitta ångspärr på den varma sidan av isoleringen? Dom slängde bara dit Huntonit skivor.
Mina vatten rör uppe på kallvatten frös igen 2 gånger i dec och bilden talar nog ett helt eget språk varför det skedde. Ingen isolering på rören utan man hade bara tryckt dit en frigolitskiva ovanpå.
Mina vatten rör uppe på kallvatten frös igen 2 gånger i dec och bilden talar nog ett helt eget språk varför det skedde. Ingen isolering på rören utan man hade bara tryckt dit en frigolitskiva ovanpå.
Ingen som är kunnig och sitter på svar?helenaa5 skrev:
Entreprenören har gjort så här i taket. Det är en kall kattvind ovanför. Ska det inte sitta ångspärr på den varma sidan av isoleringen? Dom slängde bara dit Huntonit skivor.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur monterar man denna kopplingsspak till klippo excellent s. Vet inte hur fjädrar och ring ska sitta. Hittar ingen sprängskiss på detta.
Trädgård allmänt -
Jag har en undran ska det inte sitta ett under fönstret?
Fönster & Dörrar -
Får inte tillbyggnad sitta fast i det befintliga huset?
Utbyggnad och tillbyggnad