Q
Hej har en 3 mån gammal kyl å frys och på baksidan ser de ut så här, nått fel eller?
 
  • IMG_0866.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nä, så ska det inte se ut. Det hade jag reklamerat. Vilket märke är det?
 
Q
Electrolux
 
...som sagt!
 
Q
Ska genast få skåpet utbytt, electrolux=skit eller? Nått annat märke att föreslå?
 
En läcka verkar det som. Kontakta service och ge dem en chans att byta ut den defekta delen. Electrolux brukar vara bra.
 
Q
Tusen tack för alla snabba svar:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.