Q quattro1 #1 Medlem · Norrbotten · 340 inlägg 7 nov 2008 17:19 quattro1 Medlem Norrbotten 340 inlägg 7 nov 2008 17:19 #1 Hej har en 3 mån gammal kyl å frys och på baksidan ser de ut så här, nått fel eller? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 7 nov 2008 18:18 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 7 nov 2008 18:18 #2 Nä, så ska det inte se ut. Det hade jag reklamerat. Vilket märke är det?
Q quattro1 #3 Medlem · Norrbotten · 340 inlägg 7 nov 2008 20:41 quattro1 Medlem Norrbotten 340 inlägg 7 nov 2008 20:41 #3 Electrolux
Immobil #4 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 7 nov 2008 20:47 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 7 nov 2008 20:47 #4 ...som sagt!
Q quattro1 #5 Medlem · Norrbotten · 340 inlägg 7 nov 2008 20:59 quattro1 Medlem Norrbotten 340 inlägg 7 nov 2008 20:59 #5 Ska genast få skåpet utbytt, electrolux=skit eller? Nått annat märke att föreslå?
stiga #6 Medlem · W · 393 inlägg 8 nov 2008 06:26 stiga Medlem W 393 inlägg 8 nov 2008 06:26 #6 En läcka verkar det som. Kontakta service och ge dem en chans att byta ut den defekta delen. Electrolux brukar vara bra.
En läcka verkar det som. Kontakta service och ge dem en chans att byta ut den defekta delen. Electrolux brukar vara bra.
Q quattro1 #7 Medlem · Norrbotten · 340 inlägg 8 nov 2008 09:34 quattro1 Medlem Norrbotten 340 inlägg 8 nov 2008 09:34 #7 Tusen tack för alla snabba svar