P
Hej,

Har alltid undrat varje gång jag rengör brunn/vattenlås varför det ser ut såhär och om det ska se ut så.
Märkte att färgen skiljer sig åt, att vissa ställen runt om är grå vissa svart. När jag kollade nära med en lampa ser det ut som det gråa runt omkring släppt och någon sort svart gummi har kommit fram. Svårt o förklara.
Är de nå fuktskada eller nån fara?
 
  • Närbild av sliten golvbrunn med synliga rörmokardetaljer och klinkergolv i vinkel. Smuts och användningstecken syns.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat av moderator:
P
Kan de möjligtvis vara helt normalt detta?
 
Det mörka är ditt tätskikt och det ljusa är fästmassa.
 
P
Tack för svar, vad beror de på att fogmassan släpper? Behöver de åtgärdas eller kan de va som det är?:D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.