Hej,
Har alltid undrat varje gång jag rengör brunn/vattenlås varför det ser ut såhär och om det ska se ut så.
Märkte att färgen skiljer sig åt, att vissa ställen runt om är grå vissa svart. När jag kollade nära med en lampa ser det ut som det gråa runt omkring släppt och någon sort svart gummi har kommit fram. Svårt o förklara.
Är de nå fuktskada eller nån fara?
Har alltid undrat varje gång jag rengör brunn/vattenlås varför det ser ut såhär och om det ska se ut så.
Märkte att färgen skiljer sig åt, att vissa ställen runt om är grå vissa svart. När jag kollade nära med en lampa ser det ut som det gråa runt omkring släppt och någon sort svart gummi har kommit fram. Svårt o förklara.
Är de nå fuktskada eller nån fara?
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara

