När jag klickar på ett inlägg har jag tidigare alltid kommit till sista olästa i tråden. Sedan i morse fungerar inte den funktionen. Jag har kontrollerat att ingen inställning har blivit förändrad.

Läser forumet via appen på en IPhone X.
 
Jag upplever samma sak i min dator, webbläsare Safari 11.1.2. Jag hamnar på rätt sida, men inte på rätt inlägg. För mig dök det upp idag eller igår.
 
Tack för rapporten, vi ska undersöka och återkommer.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Samma här. Samsung. Chrome.
 
  • Gilla
yonna och 1 till
  • Laddar…
Jag har sedan någon dag tillbaks något som kanske kan vara besläktat med detta, kör Windows/Firefox. Den hittar oftast senaste inlägg eller i alla fall i närheten. Däremot när jag backar tillbaks till forumets förstasida hamnar jag alltid högst upp och får scrolla ner till önskad forumdel igen.
 
Fungerar det bättre nu?
 
För mig började det fungera normalt igen vid 03:30-tiden idag
 
cnils cnils skrev:
Fungerar det bättre nu?
Funkade i detta ämne (som jag startat) men inte i sånna jag bara läst.
 
För mig funkar det inte. Jag trådar jag skapat kommer jag visserligen till rätt sida men allrid högst upp. I trådar jag bara läst kommer jag alltid högst upp.
 
cnils cnils skrev:
Fungerar det bättre nu?
Har inte hårdtestat att jag alltid hamnar på senaste, men den hoppar i alla fall inte längst upp på forumets förstasida längre och det var för mig ett stökigare problem(y)
 
Funkar för mig nu!
 
john68 john68 skrev:
Funkar för mig nu!
Inte för mig.
iPad/iPhone app
 
För mig funkar det nu – både att hamna rätt i tråden och att hamna rätt när jag hoppar tillbaka till trådlistan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.