Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Lästmarkeringen ser idag lite annorlunda ut i mobilen jämfört med på datorn tyvärr.
I mobilen har vi haft inkorgen i iOS som förebild (eftersom flest av våra mobila använder har en iphone) medan vi i desktop har haft inkorgen i gmail som förebild. Det är anledningen.
Men nu strävar vi efter att desktop ska bli mer lik mobilen eftersom majoriteten av användarna finns i mobilen och eftersom vi eftersträvar att det ska bli lättare att känna igen sig när man går från mobilen till desktop eller tvärtom.
I mobilen ser det idag ut så här:
Medan i desktop ser det idag ut så här:
I mobilen har vi haft inkorgen i iOS som förebild (eftersom flest av våra mobila använder har en iphone) medan vi i desktop har haft inkorgen i gmail som förebild. Det är anledningen.
Men nu strävar vi efter att desktop ska bli mer lik mobilen eftersom majoriteten av användarna finns i mobilen och eftersom vi eftersträvar att det ska bli lättare att känna igen sig när man går från mobilen till desktop eller tvärtom.
I mobilen ser det idag ut så här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medan i desktop ser det idag ut så här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hur ser det ut för dig? Ladda upp en skärmdump så jag förstår vad du ser.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Den gamla upplagan? Hur menar du? Menar du att du har en gammal mobil eller gammal surfplatta? Eller menar du att du använder en gammal app?
Klicka här för att svara