funktionen ”gå till första olästa inlägg” är borta för mig. En fantastisk bra funktion så man slipper leta upp var man var sist i tråden. Är detta något som är bortplockat medvetet eller det är någon form av tillfällig störning?
Borta för mig också och vissa trådar typ https://www.byggahus.se/forum/threads/vad-har-ni-gjort-med-era-hus-idag.167378/ är helt hopplös att följa utan den funktionen så tills den är tillbaka misstänker jag att jag kommer iaf bli betydligt mindre aktiv.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Den försvann i nattens uppdatering. Den kommer komma tillbaka.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Från och med imorgon kommer det att finnas en första olästa-ikon till höger om pagineringen och det kommer stå ”senaste inlägget” istället för sista inlägget när man klickar på verktygsikonen.Nicro skrev:
Klicka här för att svara

