Hej, jag tänkte använda silikon istället för gummi-packning i ett co2 luftgevär och undrar vilket silikon som är "gummi-hårt" och tål temp-flukt -40 till +40 eller nåt sånt.
Just nu har jag smetat "Bostik Universial Silicone" och det funkar helt okej, men jag vill ju ha det bästa för ändamålet...
Några tips?