Hej, jag tänkte använda silikon istället för gummi-packning i ett co2 luftgevär och undrar vilket silikon som är "gummi-hårt" och tål temp-flukt -40 till +40 eller nåt sånt.

Just nu har jag smetat "Bostik Universial Silicone" och det funkar helt okej, men jag vill ju ha det bästa för ändamålet...

Några tips?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.