Hej!

Skulle byta silikonfog i badrummet. Upptäckte då ett litet hål under fogen som jag inte kan avgöra hur långt ner det går. Men läste i en annan tråd att kaklet inte är en del av fuktspärren, eller vad det heter.

Hur orolig bör jag vara? Eller kan jag bara lägga ny fog direkt?
 
M Malvak skrev:
Hur orolig bör jag vara?
Inte ett dugg.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
useless useless skrev:
Inte ett dugg.
Tack för svar 🙏 skönt att höra!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.