Hej!
Skulle byta silikonfog i badrummet. Upptäckte då ett litet hål under fogen som jag inte kan avgöra hur långt ner det går. Men läste i en annan tråd att kaklet inte är en del av fuktspärren, eller vad det heter.
Hur orolig bör jag vara? Eller kan jag bara lägga ny fog direkt?