kimf
Har precise gjort klart gästtoaletten. Vän av ordning skulle säga att jag bör lägga en silikonsträng mellan vask och vägg, lika så mellan den vägghängda toaletten och väggen.

Men är av uppfattningen att man ska använda så lite silikon som det bara är möjligt då det är ganska fult redan från början, mycket fult om något år. Vad tycker forat?

Staffans2000
Gör precis som du vill.

Staffan

Om du har ro ett träskåt under vasken kan du sätta en sträng för att ev skydda vatten finns ner och hamna på skåpet.
Mellan toalett och vägg ser jag ingen anledning att göra det.

Så tänkte och gjorde jag

• Gilla
Paul-Staffanstorp och 1 till
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
Mellan vasken och kakel bör man sätta om man har en kommod under som kan ta skada av vatten.

Sätt däremot en färgad silikon likt fogarna för transparent gulnar ganska snabbt.

Vid toaletten hade jag aldrig satt någon.

Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp skrev:
Mellan vasken och kakel bör man sätta om man har en kommod under som kan ta skada av vatten.

Sätt däremot en färgad silikon likt fogarna för transparent gulnar ganska snabbt.

Vid toaletten hade jag aldrig satt någon.
Hehe nu när jag läser mitt tidigare inlägg så.

Ja det var typ nå sånt jag skrev men det blev fel, försökte ändra men på nått sätt så gick det inte att editera det var som "forumet fyllde i själv" fast det blev helt galet :)

• Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
T TheGame skrev:
Hehe nu när jag läser mitt tidigare inlägg så.

Ja det var typ nå sånt jag skrev men det blev fel, försökte ändra men på nått sätt så gick det inte att editera det var som "forumet fyllde i själv" fast det blev helt galet :)
Korrekt... ville bara förstärka ditt inlägg. :p

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.