Det blir då en driftindikering ( helst grön då ) och lampan lyser så länge motorskyddet inte löst, bättre då att koppla det via 97 98 på motorskyddet och då när skyddet löst så tänds lampan . kan bli problem då med om en säkring går som försörjer lampan . den kan inte tändas. Så valfritt hur du vill ha det