Har tänkt och beställt ett sigdal herregard køk. Såg nu att ballingløvs meny är liknande.
Tänkte bara høra om någon vet något negativt/ positivt om någon utav dem eller er det inprincip samma? begge är ju ganska "kända" märken. Nu när vi ska renovera hela køket så vill jag gärna att det ska hålla flera år. Så kvaliten är det allra viktigaste før mig. (och utseende såklart :p )

cocoo skrev:
Har tänkt och beställt ett sigdal herregard køk. Såg nu att ballingløvs meny är liknande.
Tänkte bara høra om någon vet något negativt/ positivt om någon utav dem eller er det inprincip samma? begge är ju ganska "kända" märken. Nu när vi ska renovera hela køket så vill jag gärna att det ska hålla flera år. Så kvaliten är det allra viktigaste før mig. (och utseende såklart :p )
Jag antar att du köper köket i Norge, eftersom Sigdal kanske inte är så känt här i Sverige. Sigdals kök ar väldigt fina. Ballingslöv har säkerligen bra kvalitet också men finish- och helhetsmässigt tycker jag Sigdal verkar vara ett par snäpp bättre än Ballingslöv.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.