Det står ju klart och tydligt i manualen att det är temperaturen man ställer in.
https://resurs.cylinda.se/bilder/53521/K2385N_v2_bruksanvisning.pdf
https://resurs.cylinda.se/bilder/53521/K2385N_v2_bruksanvisning.pdf
Medlem
· Västra Götaland
· 3 538 inlägg
Ingen orkar läsa bruksar längre, man gubbgooglar, har man ingen gubbe i närheten att fråga, så pillar man på telefonen på valfritt forum så dyker det hipp upp en gubbe som läser bruksen åt en. Nya tider 😆
Medlem
· Västra Götaland
· 3 538 inlägg
haha, det kan man också göra, någon får utveckla en AI-app som separerar bra gubbar från dåliga...)
Många äldre kylskåp har ingen direkt koppling mellan rattens siffra och gradtalet, utan temperaturen minskar, kylen blir kallare, med högre siffra inställd med ratten. Det gäller ju inte TS skåp men kan ändå vara värt att veta för någon annan som läser tråden.useless skrev:
Klicka här för att svara



