2 160 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Siemens ugn värmer inte, bara att slänga?
Vi har en Siemens pyrolysugn som är 9 år gammal. Nu har den slutat att värma ordentligt på normal över/undervärme. Efter 30 minuter på 200 grader är den ljummen och man kan fortfarande känna på botten och toppen utan att bränna sig.
På varmluftsläget funkar den som den ska.
Jag antar att det bara är att byta ugn? Inget som är värt att laga?
På varmluftsläget funkar den som den ska.
Jag antar att det bara är att byta ugn? Inget som är värt att laga?
finns ju flera olika ugnar och ännu flera olika fel,BiFuel skrev:
Vi har en Siemens pyrolysugn som är 9 år gammal. Nu har den slutat att värma ordentligt på normal över/undervärme. Efter 30 minuter på 200 grader är den ljummen och man kan fortfarande känna på botten och toppen utan att bränna sig.
På varmluftsläget funkar den som den ska.
Jag antar att det bara är att byta ugn? Inget som är värt att laga?
Klicka här för att svara