Konstaterade vid griljeringen av årets julskinka att jag inte får upp ugnen i temperatur. Kunde visuellt göra slutsatsen att övre elementet gett upp, var totalt sprucket och skevt. Är en inbyggnadsugn från Siemens och började genast leta efter ett nytt element men blir väldigt osäker på vad som passar?

tog en bild på etiketten med benämningen på ugnen.
Etikett i Siemens inbyggnadsugn med modell- och serienummer, lätt smutsig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kan nån med bättre kompetens på området tipsa om vart jag kan köpa ett nytt element till denna ugn?

tack på förhand
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.