P
V V1K1NG skrev:
är den så gammal?

Exempel 1
FD-numret består av 4 siffror och kan vara tex. 5309. De 2 första siffrorna avser året och de 2 sista siffrorna avser månaden. För att ta reda på produktionsåret, lägg till 2 till den första siffran. Det inbär att i exemplet måste du lägga till 2 till 5, då att du får 7309. Apparaten med FD-nummer 5309 producerades alltså i september 1973 .

på etiketten står det
WT45WTB8DN/11
FD: 0105
Z-Nr: 2 00026
Type: WDT67
WT45WTB8DN
i princip rätt men... så är denna produkt så gammal att inte BSH för komplett bottenplatta längre

• Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
N
B Bästerortarn skrev:
Nu börjar jag sakta men säkert fatta hur du fått ihop nästan 30000 inlägg. Du fattade uppenbarligen vad TS menar men du måste dryga dig. Detta är långt ifrån första gången ditt bidrag till en tråd enbart är att dryga dig. Har du inget liv och är du lika oskön i verkligheten?
Han är likadan alltför ofta. Tröttsam är bara förnamnet.

D Daniel 109 skrev:
Utgår man från att folk skriver fel blir det också galet ibland. Det var inte ett uppenbart skrivfel efter som det faktiskt var ett rimligt ord som skrevs konsekvent.
Jag förstår hur du menar och att du vill ge rätt råd till TS är berömvärt. Man vill ju inte vilseleda någon. Nu väntar vi med spänning på dina två separata och konstruktiva råd till TS. Ett vad man gör när tumlaren låter som en mungipa och ett annat när tumlaren låter som en mungiga.

• Gilla
V1K1NG
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
i princip rätt men... så är denna produkt så gammal att inte BSH för komplett bottenplatta längre
då är den från 2021 maj?
då borde man kunna reklamera den
vet du om Siemens vill ha kvitto eller räcker det för dom när den är tillverkad?

P
V V1K1NG skrev:
då är den från 2021 maj?
då borde man kunna reklamera den
vet du om Siemens vill ha kvitto eller räcker det för dom när den är tillverkad?
februari...

jag tycker du skall försöka i alla fall. även de ser ju att den är tillverkad inom 3 år

• Gilla
V1K1NG
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
februari...

jag tycker du skall försöka i alla fall. även de ser ju att den är tillverkad inom 3 år
electroluxaren skrev:
februari...

ska kontakta dom tack
den är tillverkad 2021 feb. och inte såld då
den ska ju ut till återförsäljarna sen då går det säkert ytterligare några månader innan den säljs.
vet att mobiler är så att dom har några månader extra från tillverkningsdatumet för att dom ska hinna säljas

tackar för hjälpen

P
V V1K1NG skrev:
ska kontakta dom tack
den är tillverkad 2021 feb. och inte såld då
den ska ju ut till återförsäljarna sen då går det säkert ytterligare några månader innan den säljs.
vet att mobiler är så att dom har några månader extra från tillverkningsdatumet för att dom ska hinna säljas

tackar för hjälpen
beror på hur populär modellen var och vem som sålde, kan ju stått mellan 1 dag och ett år i lager

• Gilla
V1K1NG
  • Laddar…
dom byter ut den helt :D
han tryckte på en knapp och kom in i serviceläge
för att starta endast kompressorn

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.