torbeno torbeno skrev:
På min maskin sitter hålet uppe i mitten. Det inringade röda. Blecket där skall klicka till om du petar med en mejsel
Aha! Det ska jag minsann kolla. Och om det inte klickar så kan jag prova att trycka lite med en skruvmejsel? Går det att byta annars?

Du hör ljuden enklast om du bara trycker med en mejsel. När luckan stängs är det annat som dränker det ljudet. Den går att byta utan om den är trasig ja. Lite olika grad av pill beroende på maskin

torbeno torbeno skrev:
Du hör ljuden enklast om du bara trycker med en mejsel. När luckan stängs är det annat som dränker det ljudet. Den går att byta utan om den är trasig ja. Lite olika grad av pill beroende på maskin
Det kommer ett tydligt klick när jag petar på bläcket med en skruvmejsel. Är den ok då?

Johan Van Kuyl Johan Van Kuyl skrev:
Det kommer ett tydligt klick när jag petar på bläcket med en skruvmejsel. Är den ok då?
Det borde den vara ja

Kan vara skadad sladd eller att en säkring har gått
Mvh matskillen

M Matskillen skrev:
Kan vara skadad sladd eller att en säkring har gått
Mvh matskillen
Har dålig koll på elektricitet så har du tips på hur jag kollar sladdar så tar jag tacksamt emot tips. Var hittar jag säkringar på en torktumlare?

Har dålig koll på elektricitet så har du tips på hur jag kollar sladdar så tar jag tacksamt emot tips. Var hittar jag säkringar på en torktumlare?
Jag äger en multimeter om det hjälper

P
matskillen svarar bara som en BOT kan dvs standardiserade fraser

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.