Tjena! Jag har en Siemens kombi ugn/mikro. Modell https://www.siemens-home.bsh-group.com/se/sv/product/HM633GBS1S
Den gör sitt jobb och jag är nöjd. Det finns en funktion ånga fiskfilé där man inte
Behöver tillsätta ngt vatten. Antar att den använder sig av vätskan som finns i fisken.
Hittar inget i manualer om hur det funkar då jag vill använda ångan att göra rent invändigt.
Ngn mer som har samma ugn eller likvärdig funktion och kan berätta mer.
Tack och bock
Den gör sitt jobb och jag är nöjd. Det finns en funktion ånga fiskfilé där man inte
Behöver tillsätta ngt vatten. Antar att den använder sig av vätskan som finns i fisken.
Hittar inget i manualer om hur det funkar då jag vill använda ångan att göra rent invändigt.
Tack och bock
Verkar inte vara ångfunktion i den. Du får använda dig av enklare metoden.F Fjonken skrev:Tjena! Jag har en Siemens kombi ugn/mikro. Modell [länk]
Tack och bock
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara