Päronen har en Siemens kaffemaskin (ti301209rw/02) som inte maler bönorna. Har tömt allt och gjort rent allt jag kan tänka mig. Men fungerar fortfarande inte. Någon som stött på samma problem?
 
P
Q Marcus Eriksson3 skrev:
Päronen har en Siemens kaffemaskin (ti301209rw/02) som inte maler bönorna. Har tömt allt och gjort rent allt jag kan tänka mig. Men fungerar fortfarande inte. Någon som stött på samma problem?
en fortlöpande serviceåtgärd är att byta kvarnen på dessa
 
electroluxaren skrev:
en fortlöpande serviceåtgärd är att byta kvarnen på dessa
Okej, så pass. Då är de nog lika bra att köpa en ny. Tack för svar!
 
P
Q Marcus Eriksson3 skrev:
Okej, så pass. Då är de nog lika bra att köpa en ny. Tack för svar!
Kvarnen är slitdel och lätt att byta
 
electroluxaren skrev:
Kvarnen är slitdel och lätt att byta
Okej! Du vet ingen länk till kvarnen och en instruktion?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.