FredrikOB87 #1 Medlem · 1 inlägg 13 dec 2020 19:58 FredrikOB87 Medlem 1 inlägg 13 dec 2020 19:58 #1 Hej! Behöver hjälp med att koppla in min nya spishäll. Har 3-fas med 16A och nolla framdraget. Enligt vilket schema ska jag koppla? Gäller både i perilexuttaget och plinten i själva hällen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #induktionshäll #koppling #siemens
Hej! Behöver hjälp med att koppla in min nya spishäll. Har 3-fas med 16A och nolla framdraget. Enligt vilket schema ska jag koppla? Gäller både i perilexuttaget och plinten i själva hällen.
E El-Löken66 #2 Medlem · 6 703 inlägg 13 dec 2020 21:26 El-Löken66 Medlem 6 703 inlägg 13 dec 2020 21:26 #2 2N~