hej beställde en spis från tretti.se och eftersom det bara följde med en kabelstump till spisen så ringde jag hit en elektriker som skulle hjälpa mig att koppla in den när han kom så kollade han på kopplingsschemat och sa att det skulle gå att få som 3 fas men när han skulle koppla in sladden i spisen så fattades det kabel på ena kopplingsplinten med nummer 3 han rekommenderade mig att skicka tillbaka den hur ska jag gå tillväga ? Någon mer som har köpt Siemens spis med samma problem med 3fas ?
 
  • Etikett på en spis som visar ett kopplingsschema för olika elektriska inkopplingsmöjligheter, inklusive 3-fas.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Spisens inre med öppet kopplingsschema och en saknad kabel vid kopplingsplint nummer 3.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L
De är en ren 2 fas som du har i din hand , eller felkopplade stick på 4;an , men inget du ska forska i eller försöka hitta rätt med omkoppling , reklamera den
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.