hej beställde en spis från tretti.se och eftersom det bara följde med en kabelstump till spisen så ringde jag hit en elektriker som skulle hjälpa mig att koppla in den när han kom så kollade han på kopplingsschemat och sa att det skulle gå att få som 3 fas men när han skulle koppla in sladden i spisen så fattades det kabel på ena kopplingsplinten med nummer 3 han rekommenderade mig att skicka tillbaka den hur ska jag gå tillväga ? Någon mer som har köpt Siemens spis med samma problem med 3fas ?
Tack !
Klicka här för att svara


