42 637 läst ·
47 svar
43k läst
47 svar
Siemens Häll problem!!!!!
Men om du sitter ute och du vill att den ska åka ut helt då, men markisen inte håller med. Hur gör du då?
Eller om du sätter upp partytält på altan och inte vill att markisen ska åka ut, hur gör du då?
Eller om du sätter upp partytält på altan och inte vill att markisen ska åka ut, hur gör du då?
går jag 5 m å trycker på knappen så åker den ut.Nyfniken skrev:
kommer ldrig sätta ett partytält på altanen har stor gräsmatta.
men om det skulle göras så stänger jag av just den markisen med ett knapptryck!
har ett inbyggt skåp i väggen där all styrning finns...
men nu handlar denna tråden om siemens häll å inte markiser.....
vi öppnar en ny tråd om du vill å diskuterar!!
mvh
estwing
Klicka här för att svara