1 345 läst ·
22 svar
1k läst
22 svar
Siemens diskmaskin problem
nä det är jättelätt, bara ta fram maskinen och ta bort höger sida och isolerningen så ser du pumpenpean.wa skrev:
[media]
Verkar som man måste demontera hela bottenstycket vilket är en ganska omfattande procedur iom vattentanken på vänstra sidan. Jag gick bet idag, satte ihop allting igen, gick back på tid nedlagd kontra resultat.
Har bokat en reparation på torsdag och tvivlar jag har tid att försöka igen innan dess.
Noterade också att det var ganska mycket smuts på ett ställe i vattentanken. Känns därmed som en tidsfråga innan utpumpningen också lägger av.
ryck ur kretskortet och ta ett rejält tag i motorn , vrid den medurs och ut
jo det var väl det hon menadepean.wa skrev:
Jag var på god väg och det hade nog gått om det inte var så att det sitter luftkanalen som hör till torkningen att gärna med tillhörande fläkt (tror jag) och jag är ganska säker på den inte går att få ut från sidan som den är monterad.D Det Ni inte visste skrev:
Det kanske går att få ut pumpen men desto svårare att få i den igen. Här någonstans insåg jag att jag fel väg, tiden tog slut och lite tålamodet för dagen och jag slog ihop alltihopa igen.
Bifogar en bild, inte så bra men det är den bästa jag har.
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Du har 3 års reklamationsrätt i Sverige, hänvisa till det.pean.wa skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden