Verktygstokig
· Östergötlands Län
· 99 inlägg
Jag har också haft problemet.M MatCan skrev:
Ett smalt fönster så får du menyraden upptill i sidhuvudet.
Ett brett fönster så får du en kolumn till vänster med alla menyval.
Inläggen har en fast maxbredd och när fönstret blir tillräckligt brett får den vertikala menyn plats och man får då mer plats på höjden för att visa mer.
Ett brett fönster så får du en kolumn till vänster med alla menyval.
Inläggen har en fast maxbredd och när fönstret blir tillräckligt brett får den vertikala menyn plats och man får då mer plats på höjden för att visa mer.
Det är jag medveten om.
Jag har dock samma iPad med samma skärm som alltid och det är bara ibland som sidhuvudet försvinner (det är inte bara menyn som försvinner utan allt i sidhuvudet, tex byggahus loggan) och i de fallen så hamnar menyn inte till vänster utan hela sidhuvudet inkl menyn är helt borta. Får ta en skärmdump näst gång det händer
Jag har dock samma iPad med samma skärm som alltid och det är bara ibland som sidhuvudet försvinner (det är inte bara menyn som försvinner utan allt i sidhuvudet, tex byggahus loggan) och i de fallen så hamnar menyn inte till vänster utan hela sidhuvudet inkl menyn är helt borta. Får ta en skärmdump näst gång det händer
Kommer du ihåg vilken sida eller typ av sida det hände på (forumtråd, artikel, startsidan)? Försvinner den på alla sidor tills du startat om eller vissa sidor ibland bara?M MatCan skrev:
Nu hände det igen:
För att få tillbaka det måste jag starta om Chrome. Räcker inte att Ladda om sidan.
Efter omstart ser det rätt ut igen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
För att få tillbaka det måste jag starta om Chrome. Räcker inte att Ladda om sidan.
Efter omstart ser det rätt ut igen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
