Hejsan,
Jag vet att det finns en tidigare tråd om Sidensjöhus, men det skrevs mest om säljare och entreprenörer i den södra delen av vårt land.
Jag har förbokat en tomt som Sidensjöhus äger och har skickat mina ritningar till deras arkitekt i Sidensjö för offert på stomrest hus. Huset jag ritat har en del speciallösningar och skiljer sig en del från deras typhus. Nu undrar jag om det finns någon därute i Norrland som använt Sidensjöhus som husleverantör och vad era erfarenheter av deras säljare, arkitekter och entreprenörer är?
- Vilken kvalitet kan man förvänta sig?
- Finns det något särskilt man bör tänka på i kontakten med Sidensjöhus?
- Annat intressant?
Jag lovar att hålla intresserade forumdeltagare uppdaterade och presentera den offert jag får.
/Magnus