Haidar89
Hej har fått mitt nya kök och plats för kyl och frys är 120cm. Vill ha kyl/frys som har krossad is och vatten. Finns jätte fina side by side men dessa är rund 90cm, finns det inga som är 120cm? Alternativt ett frysskåp som har krossad is och en kylskåp som har vattendispenser men runt 10.000kr styck

Lite gammal tråd men fortfarande ett aktuellt ämne. Jag har i dagsläget en EUF2947GOX, med just isdispenser i frysen och motsvarande kylskåp med vattendispenser. På senare tid dock frysen börjat trassla och stänga av sig själv, så tanken har kommit att byta ut den, men det verkar ju helt omöjligt. Tillverkas det verkligen inte längre frysskåp med isdispenser i numera?

Samma sak som TS nämner att det finns ju side-by-side skåp med vatten och is, men som sagt de är ju bara 90cm, jag har ju ett 120cm utrymme i väggen och jag behöver också kapaciteten.

Är det någon som har förslag på skåp?

P
nej när electrolux la ned fabriken i mariestad försvann dessa maskiner
ungrarna som tillverkar åt electrolux nu har inte kunskapen att få fram likvärdiga produkter

• Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Finns side by side skåp som är 48” vilket är 122cm typ. Med is och vatten. Men kostar en slant. Dock 213cm höga. Sen finns även liebherr med ismaskin i frysen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.