Hej
Jag har nyligen köpt en Side by side kyl och frys . Men för varje gång jag jag stänger dörren på kylen så klickar det en ljus.
Första 3 veckorna hördes det ingenting. Men allt eftersom med tiden Började kylen börja låta. Men en klickande ljud. Vad ska jag ta mig till. Ge mig råd och tips.
Kommer en tekniker bara tittar på detta så kostar det mig det 1900.