Idag satter de spaden i marken pa var tomt. Jag bor i Irland och bygger ett hus "distans" hemma i Svedala. Jag undrar nu vad man behover tanka pa vad galler instruktioner till de som gor markarbeten/grundarbeten. Ar det en sjalvklarhet att de graver ned el- och teleledningar eller maste man "paminna" dem. I ovrigt undrar jag om det skall vara nagon speciell storlek pa roren for eventuellt framtida dragning av bredband, kabel-TV, etc eller ar det for tidigt att oroa sig for. Tacksam for svar och allmanna kommentarer kring det har amnet.