Nu har jag skannat hela internet på någon i Sverige som utför service och reparationer av Paslodes spikpistoler (gas) och jag har inte hitta ett enda företag. Är det någon här som kan tipsa mig?
Troligtvis är det "tändaren" till gasen som har gått sönder. Det brinner i knutarna!

lip skrev:
Nu har jag skannat hela internet på någon i Sverige som utför service och reparationer av Paslodes spikpistoler (gas) och jag har inte hitta ett enda företag. Är det någon här som kan tipsa mig?
Troligtvis är det "tändaren" till gasen som har gått sönder. Det brinner i knutarna!
Kolla om du kan få hjälp här: http://www.itwconstruction.se/?page_id=54
Verkar serva Paslode.

Jag har varit i kontakt med dem, men inte fått något svar. Det verkar som om de har flyttat servicen till Danmark.

... men tack för tipset

Det måste ju vara fler privatpersoner som har problem med sina spikpistolen.

Vilken ort befinner du dig på?

Kristinehamn i Värmland, men med Schenker och andra speditörer når mina spikpistoler alla orter i Sverige...

Hör med cramo (heter nog ramirent nu för tiden) om de kan hjälpa dig. Vet att de har duktig personal.

Lämna den till Ramirent i Karlskoga så löser dom det åt dig.

Cramo har lagt ner i Kristinehamn
Jag skulle gå till Hyrmaskiner och kolla om dom kan fixa den .
Kan dom ej det så
Esses mek

Tack alla för ert engagemang. Det blir en kontakt med Ramirent till veckan!

hej min MC12-18C laddare laddas inte Det finns 2 diodproblem men det skriver bara 4a på dessa dioder. Hur vet jag vilken diod som är det här? kan du hjälpa mig

• Elektronisk kretskort med transformator, kondensatorer och lödade sladdar, eventuellt från en apparat.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Berätta gärna sen vad en service kosta, jag har en gammal IM90 som säkert vill ha en snart

• Gilla
guggen
  • Laddar…
L lip skrev:
L lip skrev:
Jag fick hjälp på Ramirent i Karlskoga.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.