P PatrikJo skrev:
Driver du med oss nu eller? Dosan sitter ju OVANPÅ skåpet. Skåpet satt alltså på plats när klåparen monterade. Hur skulle kunden kunna vara tydligare än så?
Tror inte ni fattar dosan sattes dit i efterhand för att gå vidare till spotlights eller fläkt??men jag håller med att det inte är snyggt,menar att kunnat undvikas om man gått igenom med kunden innan,tänk dig själv om kunden säger jag vill typ, Paxfläkt ochså Efter det var kaklat??

S stefan57 skrev:
Typiskt problem när man inte vet förutsättningarna innan,väldigigt viktigt att veta vad kunden har eller vill ha för något skåp ,eller spotlights,elanslutningar är olika beroende vad du vill ha,hade varit lätt att åtgärda innan om man vetat om mått på skåp ,mm hade räckt att kunden varit tydlig med sina grejor Hälsningar Elektriker
S stefan57 skrev:
Tror inte ni fattar dosan sattes dit i efterhand för att gå vidare till spotlights eller fläkt??men jag håller med att det inte är snyggt,menar att kunnat undvikas om man gått igenom med kunden innan,tänk dig själv om kunden säger jag vill typ, Paxfläkt ochså Efter det var kaklat??
Du försökte först hävda att det här inte hänt om man vetat måtten på skåpet. När det var fel försöker du hävda att det ändå är beställarens fel. Jag börjar ana hur dina installationer ser ut. Men du har väl aldrig gjort något fel, det är alltid beställaren som varit dålig på att kommunicera?

P PatrikJo skrev:
Du försökte först hävda att det här inte hänt om man vetat måtten på skåpet. När det var fel försöker du hävda att det ändå är beställarens fel. Jag börjar ana hur dina installationer ser ut. Men du har väl aldrig gjort något fel, det är alltid beställaren som varit dålig på att kommunicera?
Verkar inte fatta att det är viktigt med kommunikation med beställare.har du aldrig det?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.