4 151 läst ·
19 svar
4k läst
19 svar
Seminarium på Sliparebacken 21/5!
Tack själv Ronnie, kul o se dig! Superjiggen skötte sig bra o levererade som planerat även om operatören klanta sig lite vid nåt tillfälle.P Pysslarn skrev:Ett stort tack @Daniel_N för ett, som vanligt, väldigt intressant och lärorikt seminarium!
Alltid lika nyttigt och trevligt att få vara med.
Ett stort tack till @Ola C också, för demonstrationen av den geniala "Superjiggen" — kommer definitivt att köpa ritningar till den när de är klara.
Ser redan fram emot nästa seminarium!
//Ronnie
Tack själv allihop, väldigt trevligt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
