P Pysslarn skrev:
Ett stort tack @Daniel_N för ett, som vanligt, väldigt intressant och lärorikt seminarium!
Alltid lika nyttigt och trevligt att få vara med.

Ett stort tack till @Ola C också, för demonstrationen av den geniala "Superjiggen" — kommer definitivt att köpa ritningar till den när de är klara.

Ser redan fram emot nästa seminarium!
//Ronnie
Tack själv Ronnie, kul o se dig! Superjiggen skötte sig bra o levererade som planerat även om operatören klanta sig lite vid nåt tillfälle.:rolleyes:
 
  • Gilla
  • Älska
Pysslarn och 3 till
  • Laddar…
Tack själv allihop, väldigt trevligt! Grupp människor som deltar i en workshop i en välutrustad snickeriverkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Personer i en verkstad som tittar på en träkonstruktion på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktyg för vinkelinställning på ett snickeribord med skala och indexmarkörer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Salvequick och 4 till
  • Laddar…
Kan bara instämma, väldigt trevligt seminarium och kul att träffa er! Otroligt värdefullt tema för en nybörjare som mig själv. Tack även @Daniel_N för litteraturtips ;) ser också fram emot Olas jiggritningar och nästa seminarium.
 
  • Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
När kommer det upp på YT för oss som inte var där?
 
M Merkurius skrev:
När kommer det upp på YT för oss som inte var där?
Gissningsvis 1 månad eller så!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.