10 171 läst ·
92 svar
10k läst
92 svar
Seminarium heldag om tvingar och tvingande!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 714 inlägg
Nästa gång tycker jag namnskylt inkl nick borde vara obligatoriskt 
Tack så mycket Daniel! Var både supertrevligt och intressant!
Och du har helt rätt om namnskylt med nick
Och du har helt rätt om namnskylt med nick
Även jag vill så klart tacka Daniel för en mycket trevlig och lärorik dag. Nästa gång (vilket jag hoppas det blir) tänker jag försöka vara med på kvällen också.
Namnbricka låter som en klockren idé.
Inträdesbiljetten kan ju vara att man i förväg har gjort sin egen skylt, gärna i fanér av olika slag (obs! skämt)
Namnbricka låter som en klockren idé.
Inträdesbiljetten kan ju vara att man i förväg har gjort sin egen skylt, gärna i fanér av olika slag (obs! skämt)
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 714 inlägg
Namnbricka i fanér... Någon kanske kan tillverka på beställning?
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Väldigt bra, ska tittas på snarast. Filmen om fräsning vad väldigt bra.
Fantastiskt med dessa filmer! Det är imponerande att få en så nischad del som tvingar intressant och relevant så lång tid. Hade seminarierna hållits runt 40 mil närmre mig tror jag nog att jag skulle vara med på varje.
Hjälp! Snickarens motsvarighet till att måla in sig i ett hörn.... Jag har tvingat in mig i snickeriets bortre hörn o båda möjligs vägar ut innebär ett par akrobatiska moves i den högre skolan...vill inte minnas detta nämndes på tvingdagen men det kanske kommer i fortsättningskursen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men jösses, kan du inte gå knägång längre?
Har själv bara enmetersvarianten av parallelltvingar vilka spärrar av snickeriet lika effektivt som ett okänt kolli i avresehallen på Arlanda.
Lösningen har hittills varit att ödmjuka sig och krypa förbi "tvingfällan". Testa.
//Ronnie
Har själv bara enmetersvarianten av parallelltvingar vilka spärrar av snickeriet lika effektivt som ett okänt kolli i avresehallen på Arlanda.
Lösningen har hittills varit att ödmjuka sig och krypa förbi "tvingfällan". Testa.
//Ronnie
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg