Den största frågan är väl om @Pysslarn hinner dit i tid för att styra upp parkeringen eller om folk börjar improvisationsparkera på egen hand så de som kommer sist får stå ute på 108an.

• Haha
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Ska man ha finskor?
Det är möjligt att @Ola C tar med sig en.

• Haha
  • Gilla
Daniel_N och 3 till
  • Laddar…
Stort tack för idag @Daniel_N . Första seminariet jag vart på. Bra markservice och lärorikt :)

På en av rasterna gjorde jag och @Ola C ett hemligt byte. Han fick tom volym och jag fick en träbit.
Träbit formad som en stor C-clamp på en hög med diverse träspill och avklipp i en vedbod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kanske kan bli en stor c-clamp...
En träbit i form av en stor bågformad klämma som ligger på en mörk bänk med järnvägsspår i bakgrunden.
Skapa konto

Stort tack för idag @Daniel_N . Första seminariet jag vart på. Bra markservice och lärorikt :)

På en av rasterna gjorde jag och @Ola C ett hemligt byte. Han fick tom volym och jag fick en träbit.
[bild]

Kanske kan bli en stor c-clamp...
[bild]
Måste varit väldigt frestande att plocka hem många fler bra att ha bitar från den gigantiska spillhögen;)

Ska bli spännande att se vad det blir av ryggstödet.

Ola C Ola C skrev:
Måste varit väldigt frestande att plocka hem många fler bra att ha bitar från den gigantiska spillhögen;)

Ska bli spännande att se vad det blir av ryggstödet.
Skojar du?
För att inte prata om de fint förpackade påsarna utanför...
Enda som stoppade mig var bristen på bil. Microkatten såg inte nöjd ut när jag började dra i påsarna..

::)

• Gilla
OverAndOut
  • Laddar…
Sitter nu på tåget på väg hem. Som alltid vill jag tacka @Daniel_N för ett lärorikt och väldigt kul event! Tänk att få vara praktikant och lärling på Sliparebackens Finsnickeri. I nästa liv så....

/Ulf

• Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
Vill bara instämma och tacka @Daniel_N för en ambitiöst upplagd — och med mycket humor — pedagogiskt väl genomförd seminariedag där jag lärt mig massor med nyttigt angående tvingar, tvingande, limning och helgängade skruv. :)

Det är imponerande hur generöst du bjuder på din kunskap och erfarenhet och inte minst din tid.
Stort tack!
//Ronnie

• Gilla
Händighemma och 1 till
  • Laddar…
Full rulle Vit dörr med skylt som säger "Vårdrum 13" på en sjukhuskorridor.
Skapa konto

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Ja, många tack för en trevlig dag!

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Ja tack för igår, det var som vanligt väldigt kul!

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Tack allihopa, hade väldigt roligt! Speciellt stort tack till @Pysslarn som gjorde ett jättejobb med markservice och förberedelser dagen innan! Och till @Händighemma som filmade!

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Spännsåg verkar vara det vedertagna namnet på jesussågen

Äldre spännsåg även känd som jesussåg med trärörelse och spännmekanism, uppvisad mot en enfärgad bakgrund.
Skapa konto
Trähandtag och metallklinga på en traditionell spännsåg, verktyg för sågning i 90 graders vinkel.
Skapa konto

Går att fynda här Trähyvlar och två gamla spännsågar till salu, uppställda på ett trägolv.
Skapa konto

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Fick för övrigt en speciall-leverans sådär lite halvakut igår kväll. :D

• Gilla
  • Älska
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Microkatten
Grattis! Tur att du inte hade så mycket bråte med dig hem då ;).

Också jag tackar Daniel så mycket för den fängslande gårdagen!

Fick för övrigt en speciall-leverans sådär lite halvakut igår kväll. :D
Grattis, tur du hann hem i tid

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.