10 171 läst ·
92 svar
10k läst
92 svar
Seminarium heldag om tvingar och tvingande!
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Verkar lösa sig genom att jag åker med micro alternativ att Pysslarn plockar upp migjac skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 714 inlägg
165an stannar också där. Borde vara en som klaffar rätt bra.
Jag kommer nog köra, det tar lite väl lång tid att åka kollektivt istället för att köra. Får nöja mig med alkoholfria ljugaröl.
Edit: kommer på 108an, kan tänka mig att hämta upp folk om det inte är en alltför stor omväg.
Jag kommer nog köra, det tar lite väl lång tid att åka kollektivt istället för att köra. Får nöja mig med alkoholfria ljugaröl.
Edit: kommer på 108an, kan tänka mig att hämta upp folk om det inte är en alltför stor omväg.
Redigerat:
Nu har jag kollat hållplatserna. Buss 166 mot Staffanstorp går ganska ofta utanför Lunds C. Sedan hoppar man av på hållplatsen som heter "Knästorp väg 108". Därefter går man knappt 100 m i bussens färdriktning och ner på grusvägen till vänster. Snickeriet är andra huset på vänster sida.
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Då börjar dagen. Eller ja, för ett par timmar sen stog 3åringen och sjöng "solen lyser, himlen är blå" i min säng..men då hade dagen tekniskt sett inte börjat eftersom solen inte lyste..
Frågorna är många medan man försöker rafsa ihop lämpliga kläder. Tryck som kan reta skåningar får man ju undvika. Ska man ha finskor? Gympaskor med mesh ovanpå? Blir det då massa trädamm i meshen?
Kommer microkatten hitta mig på stationen?
Kommer någon på seminariet ha en ölhatt på sig med pysslar-grogg?
Blir det verkligen en organiserad dragkampstävling mellan skånska baxarsekten vs resten av de som kommer?
Kommer Ola ha med sig ryggstödet? Skulle passa perfekt i ena hörnet på verkstan (får nog kasta in det dit, går liksom inte klättra fram där).
Frågorna är många medan man försöker rafsa ihop lämpliga kläder. Tryck som kan reta skåningar får man ju undvika. Ska man ha finskor? Gympaskor med mesh ovanpå? Blir det då massa trädamm i meshen?
Kommer microkatten hitta mig på stationen?
Kommer någon på seminariet ha en ölhatt på sig med pysslar-grogg?
Blir det verkligen en organiserad dragkampstävling mellan skånska baxarsekten vs resten av de som kommer?
Kommer Ola ha med sig ryggstödet? Skulle passa perfekt i ena hörnet på verkstan (får nog kasta in det dit, går liksom inte klättra fram där).
Då undrar jag naturligtvis om du har väldigt många plagg med sådant tryck, så det blir ett problem att undvika alltså?Frustrator skrev:
PS
Jag brukar ha skyddsskor i verkstaden men idag blir det nog mesh. Tänker att tvingarna nog inte genererar så mycket damm.
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Nej, egentligen inte, men de hade två jag har används främst som skräptröjor att ha i verkstanjac skrev:
Samlade på mig några när småbröderna pluggade i Lund en gång i tiden..
Men hittade en neutral historia.
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 714 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
I Halmstad regnade det. Nu när man närmar sig point of No return (Båstad) så är det mest mörka moln men solen lyser faktiskt.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 714 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 714 inlägg
Här nere så lyser solen, som sig bör