Upplever att sidorna ladda segare än vanligt, är det min dator och uppkoppling eller är det sidan?
Tycker det tar lång tid innan övre annonsen laddar, nu står det laddar... det har jag aldrig sett förut?
 
Vi lade till "laddar..." bakom den övre annonsen i slutet av förra veckan i förhoppning att man skulle få reda på att det kommer dyka upp något där senare. Men om sajten eller just den annonsen laddas extra långsamt eller din dator är långsam kan jag tänka mig att det får motsatt effekt i ditt fall. Säg gärna till om sajten även fortsättningsvis är långsam. Jag har inte upplevt att sidan är seg.
 
jag upplever att andra sidor laddar som vanligt men att just bh har blivit segare...
kan nog vara inbillning eftersom jag verkar vara den enda som tycker så :)
 
Nu har vi tagit bort bakgrundsfärgen och "laddar..." bakom den övre annonsen. Känns det bättre/rappare nu?
 
Är tyvärr på jobb nu, får kolla när jag kommer hem.
Tror det blev lite bättre när jag uppdaterade java... Men det borde inte ha nån betydelse?
Segast upplever jag fjärrvärme annonsen
 
Fjärrvärmeannonsen är seg för mig också. Så illa att jag hellre använder telefonen, trots att jag sitter vi datorn. Det är väl inte världens snabbaste uppkoppling där jag sitter iofs.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.