1 678 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
segt?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi lade till "laddar..." bakom den övre annonsen i slutet av förra veckan i förhoppning att man skulle få reda på att det kommer dyka upp något där senare. Men om sajten eller just den annonsen laddas extra långsamt eller din dator är långsam kan jag tänka mig att det får motsatt effekt i ditt fall. Säg gärna till om sajten även fortsättningsvis är långsam. Jag har inte upplevt att sidan är seg.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu har vi tagit bort bakgrundsfärgen och "laddar..." bakom den övre annonsen. Känns det bättre/rappare nu?
Klicka här för att svara