743 läst ·
31 svar
743 läst
31 svar
Segt som sirap
Sida 1 av 3
Forumet går väldigt segt nu, att ladda bilder är som modemtiden och bara texten tar tid den med. Är det bara för mig eller? Använder Chrome på en Win11.. Kan tillägga att ett annat forum i samma webbläsare går blixtsnabbt.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 650 inlägg
Funkar bra här.
Win11 + FF samt Android + FF, över Bahnhof.
Win11 + FF samt Android + FF, över Bahnhof.
Det har för mig varit problem med väldigt många bakåtklick för att komma tillbaka, alltså samma sida kunde ladda typ 10 ggr, detta verkar löst nu. Men just BH strular väldigt ofta för mig, hastighetsproblemet har varit sen typ i eftermiddags iaf.Krilleman skrev:
Det var länge sen jag upplevde problem med hastighet trots enkom mobilt bredband för ca 3-400:-/mån.RoTe skrev:
Jag tor det var när skidsäsongen började på senhösten -25.
Lite grynig bild som jag minns det på LIVE-sändning.
Familjen spelar spel/film/TV osv.
Fungerar klockrent.
För att förtydliga så gäller problemet ENBART Byggahus, alla andra webbsidor och youtube som jag ofta kollar funkar perfekt, sitter på 1Gbit lina.Krilleman skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag ska fråga @cnils om han kan komma på vad det kan bero på.
Off topic: Nu när jag klickade på "Skicka" så hände inget. Försöker på nytt.
Jag måste tydligen klicka två gånger. Första gången försvinner bara tangentbordet. (iOS iPhone)
Andra gången. Händer inget heller. (Har jag tappat uppkopplingen?).
Tredje gången. Händer inget. Provar klicka på stäng-krysset. Funkar inte heller. Måste refresha sidan.
Börjar fundera på om BB-kod läget påverkar.
Jag måste tydligen klicka två gånger. Första gången försvinner bara tangentbordet. (iOS iPhone)
Tredje gången. Händer inget. Provar klicka på stäng-krysset. Funkar inte heller. Måste refresha sidan.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 105 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 105 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 203 inlägg
Händer mig med ibland. Brukar då starta om appen och börja om. Onekligen ganska irriterande.Per Eskilsson skrev:
Ser inte riktigt varför jag hela tiden ska felsöka och anpassa mig efter BH när alla andra webbsidor fungerar som dom ska. Men visst, får jag tråkigt idag så kanske.BirgitS skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 666 inlägg