3 510 läst ·
14 svar
4k läst
14 svar
SEB kundservice
Börjar bli skapligt less på SEB nu, jag har försökt ringt kundservice och det är vansinniga telefonköer, upp till en timme. Stackars de som jobbar i deras kundservice, de måste ju slita ut sig.
När jag bytte till SEB lovades man kundservice 24h om dygnet, det är ju bra. Själv skulle jag föredra att någon har tid att svara.
Kommerbyta bank pga detta i höst när räntan ska förhandlas om.
Någon som upplevt samma sak?
När jag bytte till SEB lovades man kundservice 24h om dygnet, det är ju bra. Själv skulle jag föredra att någon har tid att svara.
Kommerbyta bank pga detta i höst när räntan ska förhandlas om.
Någon som upplevt samma sak?
Sbab har också jättelånga svarstider just nu men de erbjuder uppringningsservice och det funkade ok för mig iaf. Knappade in mitt nummer vid 15-tiden och blev uppringd vid 18:30. Uträttade mitt ärende på 5 minuter och fick en bekräftelse i Kivra efter en halvtimme. Har inte SEB denna servic tro?
/LOB
/LOB
Redigerat:
Jo det har dom, funkar förträffligt.lob skrev:Sbab har också jättelånga svarstider just nu men de erbjuder uppringningsservice och det funkade ok för mig iaf. Knappade in mitt nummer vid 15-tiden och blev uppringd vid 18:30. Uträttade mitt ärende på 5 minuter och fick en bekräftelse i Kivra efter en halvtimme. Har inte SEB denna servic tro?
/LOB
Klicka här för att svara