98 648 läst ·
400 svar
99k läst
400 svar
Schneider Wiser Zigbee
Bara för att få lite input, här är nuvarande el-skiss: https://cloud.danielhansson.nu/s/FHTmdGDR45WcSW6 (avvikelser förekommer)
Vad tycker ni?
(länk giltig tills i juli 2022)
Vad tycker ni?
(länk giltig tills i juli 2022)
Ignorera mitt förra meddelande... Länken dog.
Har en annan fråga. Är det någon som vet om denna innehåller en fysisk på/av-knapp? Elektrikern frågade nämligen om jag hur jag ville ha mina knappar idag.
Som det ser ut nu kommer jag ha rörelsesensor med dimmer på alla infällda LED i tak. Frågan är om man behöver en extra knapp också, eller om man kan tända/släcka/dimma med länkad produkt också?
Har en annan fråga. Är det någon som vet om denna innehåller en fysisk på/av-knapp? Elektrikern frågade nämligen om jag hur jag ville ha mina knappar idag.
Som det ser ut nu kommer jag ha rörelsesensor med dimmer på alla infällda LED i tak. Frågan är om man behöver en extra knapp också, eller om man kan tända/släcka/dimma med länkad produkt också?
Står ju i texten på sidan att det är en kombinerad rörelsesensor och tryckdimmer, då ska du ju kunna trycka på den.E enoch85 skrev:Ignorera mitt förra meddelande... Länken dog.
Är åska en risk för sådan här utrustning?