Hej
Någon som vet vad man får räkna med för värde för tillbyggnaden per kvm då man säljer och saknar kvitton? Alltså om man vill minska reavinsten pga att man byggt till.
Ska inte sälja, men undrar om det är lönt att behålla kvitton. Är det renovering, är det bara lönt att spara kvitton i 5 år (i detta avseendet), men en tillbyggnad kan man alltid räkna av.
Sent from my HTC Desire using Byggahus