En WC ska gå på 110 rör och det är frågan om du har det till brunnen, det brukar vanligast vara 75 rör och det blir lite för smått.
(Kan gå men med risk för stopp)
Enklast är att installera en kvarn/malpump, så kan du går ner till endast 32/40 rör.
http://www.saniflo.se/produkter/produktsortiment-Saniflo/för-privat-bruk/adaptabla-malpumpar
Eller en WC med inbyggd
http://www.saniflo.se/produkter/produktsortiment-Saniflo-för-privat-bruk/kompakta-malpumpar
(Kan gå men med risk för stopp)
Enklast är att installera en kvarn/malpump, så kan du går ner till endast 32/40 rör.
http://www.saniflo.se/produkter/produktsortiment-Saniflo/för-privat-bruk/adaptabla-malpumpar
Eller en WC med inbyggd
http://www.saniflo.se/produkter/produktsortiment-Saniflo-för-privat-bruk/kompakta-malpumpar
Moderator
· Stockholm
· 57 789 inlägg
Även att bila upp golvet sådär innebär i praktiken att man får göra om hela badrummet, för tätskiktets skull. Om man ändå gör om så mycket så är det troligen en mindre affär att fixa 110 avlopp till toan.
Klicka här för att svara

