hejsan
jag har ett hus fran 1938 med inredd kallare. i kallaren sa finns dock endast sma kallarfonster och jag skule vilja satta in 'riktiga' fonster. finns det nagon som skulle kunna rekommendera en byggare for sant i bromma trakten. jag kan inte gora det sjalv, det vagar jag inte och sedan undrar jag om det ar nagot man bor vara extra uppmarksam pa nar det galler sant har. m a o om det finns nagra regler for hur det skall goras som vid t ex badrum och dyl.
tack
jenny