Tjenare! Fick en diskmaskin utav en vän som jag tänkte stuva in i mitt lilla projekt och jag tänkte att en t-koppling på kallvattnet skulle räcka, vad säger ni? Ge mig tips och råd! Insåg att bilderna är rätt skabbiga, få inte panik
Det lättaste är att byta blandare till en som är förberedd för diskmaskin. Fast installation utan ballofix ogillas av försäkringsbolag och det är en säkerhet för dig också. Personligen skulle jag avstå från t-rör idén.
Klicka här för att svara

