Hej.

Ska sätta igen en ventilationskanal inne i taket (mekanisk frånluft).
Finns det färdiga produkter till detta ändamål, nån form av plugg eller ändtallrik? Eller måste jag svetsa ihop nå eget?

Tycker invändiga måttet är 95mm i diameter men verkar som standard är 100?

Tacksam för förslag och hjälp.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.