Hej.
Ska sätta igen en ventilationskanal inne i taket (mekanisk frånluft).
Finns det färdiga produkter till detta ändamål, nån form av plugg eller ändtallrik? Eller måste jag svetsa ihop nå eget?
Tycker invändiga måttet är 95mm i diameter men verkar som standard är 100?
Tacksam för förslag och hjälp.