Hej!
Skall bygga garderob över värmepannans gamla plats, och behöver plugga avloppsbrunnen för att den inte skall torka ut och släppa upp dålig lukt. Hur gör jag enklast?
En gammal avloppsröröppning i ett trägolv, omringad av en blå och vit ring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mätstock ligger på betonggolvet bredvid en avloppsbrunn som ska pluggas igen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Släng i byggplast, isolering och gjut igen

eller för att göra det enklare kan du ta skära till en bit durkplåt eller rostfritt och limma över bara Så finns chansen att återställa.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.