Jo vi tänker på samma verktyg. Visst låter det, men det får man kanske räkna med vid renovering? :D

Henrik.woll Henrik.woll skrev:
Jo vi tänker på samma verktyg. Visst låter det, men det får man kanske räkna med vid renovering? :D
Visst, men har ganska ljudkänsliga grannar som köagar på det lill minsta

A andrejaaa skrev:
Visst, men har ganska ljudkänsliga grannar som köagar på det lill minsta
Ja det är ju tråkigt, men om man förvarnar att man ska renovera och hänvisar till hur länge man förväntas hålla på så tror jag inte att någon är så vrång att man inte kan renovera dagtid eller så får man kolla i stadgarna hur länge man får väsnas..

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Ja det är ju tråkigt, men om man förvarnar att man ska renovera och hänvisar till hur länge man förväntas hålla på så tror jag inte att någon är så vrång att man inte kan renovera dagtid eller så får man kolla i stadgarna hur länge man får väsnas..
Från 08:00 till 22:00. Jag kör med borrhammare ändå tar inte mer än en dag o sätta fast profiler
D Dilato skrev:
Borrhammare (Rotary Hammer Drill) med SDS-borr är mycket effektivare och borrar dina hål säkert 10 ggr snabbare än med slagborr.
Vad för märke skulle ni rekommendera på borrhammare,

Äger du inte en eller ser att du har fortsatt behov så skulle jag åka och hyra en. Då får du en kvalitets maskin (y)

Äger du inte en eller ser att du har fortsatt behov så skulle jag åka och hyra en. Då får du en kvalitets maskin (y)
Ska hyra en hilti borrhammare för ganska billig peng behöver den ändå i max två dagar
Äger du inte en eller ser att du har fortsatt behov så skulle jag åka och hyra en. Då får du en kvalitets maskin b

• Gilla
Henrik.woll
  • Laddar…
Om du sänker tak för ljudisolering, har du kollat upp noga hur konstruktionen ska vara så du inte jobbar i onödan med halvbra resultat?

Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Om du sänker tak för ljudisolering, har du kollat upp noga hur konstruktionen ska vara så du inte jobbar i onödan med halvbra resultat?
Vet redan

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.