Ni som har köpt sängar från Ana, är de så bra som de verkar och är ni nöjda med de? Är de prisvärda? Vilken modell har ni köpt? Kom gärna med så mycket synpunkter som möjligt. Tack på förhand!
 
Fortfarande nöjd med min! Du skulle dock sökt föregående trådar och skrivit i dom.
 
Ja det skulle jag ju ha gjort det tängte inte jag på men det är som det är. Hoppas att det kan bli kanske en ny tråd.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.