Har kopplat in ny sandfilterpump. Har kört backwash och rinse. Som det står i manualen att man ska göra. När jag körde backwash så kom det ut rätt mycket sand. Ska det göra det?
När pumpen är igång är mätaren nästan uppe på det Gula. 0.5 bar. Är det normalt?