Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Så sugen på att utöka beställningen med en Controller också men satan svårt att bestämma vilken :confused:

34 artiklar blev det och 3327:- rabatt. Det känns ändå som det va en bra deal! Barncancerfonden ska absolut få sig en del av den kakan :)
Nu får vi se om hur lång tid det tar innan jag får allt. Spännande :)
Tack för fint arbete!

D_a_g_g skrev:
Så sugen på att utöka beställningen med en Controller också men satan svårt att bestämma vilken :confused:
Enkelt, hc2. Den är dyrast, så på den "tjänar" du mest ;)

(Är för övrigt väldigt nöjd med min)

Håller på att sammanställa min order också! Ni som har koll, spelar det egentligen någon större praktisk roll om man köper Fibaros brytar- &. dimmerpuckar mot att köra med Aeon Labs motsvarighet?

Ska du köra med hc2 så kör fibaros saker tycker jag.

Henke-el skrev:
Ska du köra med hc2 så kör fibaros saker tycker jag.
Jo, självklart men om det inte är någon skillnad i funktion får jag betydligt fler av dem från Aeon Labs ... De ska dessutom sitta i väggen så det är ingen som ser dem heller ...

fibaro dimmern har mer konfigurations möjligheter bla en extra knapp och dubbel tryck för att styra andra cener eller enheter med. Aeon har watt mätare.

Får man rabattkoden efter man skickat pengar till barncancerfonden?

Eller har du bara missat mitt pm KumlaEkeby?

tonilundin skrev:
fibaro dimmern har mer konfigurations möjligheter bla en extra knapp och dubbel tryck för att styra andra cener eller enheter med. Aeon har watt mätare.
OK, men jag behöver bara dimmer & av/på-funktion, kommer inte ens att använda wattmätare ...

Till er som skickat pm, jag är på jobbet svarar på alla pm senare! Däremot kan jag direkt säga det tyvärr inte kommer komma ut nån mer rabattkod i pm förrutom till dom som var med på tåget från början fram till 10:00 imorse.

Ett inlägg borttaget.
Korspostning är inte ok på det här forumet.
Mats
Moderator

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.